Fullt upp!

Det är mycket som ska hinnas med den här veckan, Valborg närmar sig med stormsteg och igår skickade jag in deklarationen, känns så bra att för en gångs skull få tillbaka pengar istället för att betala :) Idag har jag haft en mysig eftermiddag på stan tillsammans med Sanna, fikat på cafe' 018 och shoppat lite! Det var 30 % på allt inne på Cubus och jag som tittat ut ett par jeans där stormade in och armbågade mig fram i hopp om att dom fortfarande skulle finnas kvar i rätt storlek, och det gjorde dom! Stod säkert en halvtimme i kö för att prova och minst lika länge för att få betala.. och när det äntligen är min tur och jag har dragit kortet säger tjejen i kassan att köpet inte medges och undrar om jag är säker på att jag har pengar på kontot. Det är väl klart jag har! Det är ju för fan löning idag! Jag fick kuta till stora torget, ta ut pengar och kuta tillbaka och betala, SUCK! Men nu är jeansen mina, och på rea dessutom :) När jag ändå var på stan passade jag på att inhandla min alkohol inför valborg, blev en tung kasse att bära hem kan jag säga.... Jag är riktigt taggad faktiskt, hoppas på bra väder bara så att man kan vara ute. Planen är ju ekonomikumparken till att börja med iallafall, sen får man se vad resten av kvällen bjuder på, lite grillning kanske om vädret tillåter? Ikväll har jag markarbetat och hoppat småhinder på Chili. Han kändes riktigt fin. Nu är det duschen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0