Hoppträning på Jälla!

Ikväll tuffade vi iväg med bil och trailer i snöslasket till Jälla för att hoppträna. Eftersom Tomas inte har möjlighet att komma regelbundet längre så har Marcus Westergren tagit över hans träningar på Jälla och nu när Chili är fit for fight igen så hakade vi på. Alltid spännande att pröva en ny tränare och jag tyckte att han kändes riktigt bra efter bara en gång. Snacka om att jag fick mersmak! Det var så himla roligt att hoppa igen! Chili var taggad,kanske lite väl i gasen emellanåt... och allt kändes så himla okomplicerat. Han hoppade runt banan superlätt och galoppombytena när vi red fram satt som en smäck :) Han byter aldrig så bra när jag rider hemma så det var lite kul! Nu är jag grymt taggad tills nästa träning! Gruppen som Anette sätter ihop blev en ren "Björklingegrupp" med mig, Niklas Ålund, Helena Thisner och Linn Ekberg, kändes som en bra grupp. Imorgon åker Jonte till Åland med innebandylaget och blir borta tills på söndag så jag tar mitt pick och pack och sover hos mamma och pappa imorgon. Då kan jag passa på att rida på lördagförmiddag när jag ändå är där ute. Härligt att det är fredag imorgon!

  Fina Chili <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0