Illamående....

Jag och Jonte har varit i Vänge hos familjen Hedlund på kvällen och ätit påskmiddag för andra dagen i rad så nu sitter jag här framför datorn och känner mig en aning illamående efter allt man stoppat i sig... Man kan minst sagt säga att man känner sig ganska mättad på allt vad PÅSK innebär för i år! Det finns ju såklart lite äckligt godis kvar på botten i påskägget hemma som slinker ner i brist på annat, men just nu så är jag ganska less på godis faktiskt även om jag är den största godisråttan som finns! Efter god mat så garvade vi ihjäl oss till "Wipeout" på tv! I förmiddags åkte jag ut till stallet vid 12 för att luncha hästarna då mamma och pappa hade haft utsläpp på morgonen och när Chili mumsat färdigt sitt hö så hoppade jag honom i ridhuset. Allt kändes jättebra och han hoppade kanon min klippa <3 Nu laddar vi inför hoppträningen på Onsdag! Till min stora förskräckelse ser jag nu att vi inte har bäddat rent i sängen, Jonte är och spelar tvspel med grabbarna så jag som är trött som ett as och tänkte gå och sova måste ställa mig och bädda rent säng****** först... SUCK! Skönt att man är ledig en dag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0