Kvalborg!

Jag är grymt taggad till imorgon och har laddat upp med en burk Gin och lagat korvstroganoff tillsammans med Jonte när jag kom hem från stallet, en alldeles utomordentlig uppladdning inför valborg måste jag säga :) Nu strömmar det Hoffmaestro ur högtalarna och jag ska bege mig in i duschen snart och göra mig lite valborgsfin. Dags att hyvla bort vinterpälsen på benen kanske?! Det blir till att släpa med dricka till jobbet imorgon då planen är att åka direkt ner på stan när jag slutat jobba kl 13, då väntar vänner och bekanta i Ekonomikumparken! Jag red nere på gräset med Lisa ikväll och Chili blev så till sig att han gjorde luftsprång den busen, tur att man lärt sig knipa med knäna :) Nu råder jag er alla att dricka med måtta imorgon så att man pallar hela kvällen också, varannan vatten! Men glöm för den skullen inte bort att rulla i backen, grilla på engångsgrill och svina lite lagom! Trevlig Valborg lovers!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0