Nyklippt :)

Mitt hår behövde verkligen en rejäl våruppfräshning så jag gick till Salong Panzel och klippte mig efter jobbet och nu känner jag mig fin igen och luggen är kort och sne precis som den ska va :) En svart toning på det här me så är man som en ny människa sen! Jag unnade mig en Mcflurry marängsvish efter klippningen, himmelskt god :) Sen mötte jag upp pappa vid tågstationen och så åkte vi till Sporren och handlade en ridjacka till mig. Blev en röd Mountaian horse jacka, riktigt snygg faktiskt! Kvällen har jag tillbringat på hästryggen, blev ett svettigt ridpass även idag! För tillfället goffar jag i mig lite Marabou Passion i väntan på att Jonte ska komma hem så att vi kan åka och handla, ganska tomt i vårat kylskåp och jag är hungrig.....



Kommentarer
Postat av: Lisa Härdén

Vi kan ta det nån annan dag ! :)

2010-04-26 @ 22:32:10
URL: http://lisaharden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0