Påskledig!!

Det har varit en soft dag på jobbet och jag fick sluta redan 14.30 istället för 15.45! Jag åkte direkt ner på stan för att uträtta lite ärenden och sen vidare till stallet för att hinna rida Chili innan Anna skulle komma och vaccinera honom kl 17.30. Nu har han fått den andra och sista vaccinationen så nu är det helt klart och han är fit for fight! Har kikat igenom tävlingsterminen lite och ska försöka komma iväg på någon passande tävling i mitten på maj tänkte jag. Vi behöver ju träna lite till först för att komma i form ordentligt men jag är mer taggad än någonsin på att få åka ut och tävla igen :) Jonte är på lagfest ikväll så jag stannade i Björklinge och käkade lite mat och kollade roliga youtubeklipp tillsammans med pappa. Nu är det 4 härliga dagar ledigt, gud så skönt, och jag kommer börja långfredagen med att sova ut ordentligt för att sen påskstäda hela lägenheten!


GLAD PÅSK ÖNSKAR JAG ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0