Påskmiddag

På påsken får man frossa i en massa god mat och äta godis tills man spyr, ME LIKE, så idag var jag och Jonte hembjudna till mamma och pappa i Björklinge på lite påskmiddag. Jonte kom och hämtade mig i stallet vid 16 när jag var klar md en härlig ridtur i solen och diverse andra stallsysslor, så kvällen har vi tillbringat ute i Björklinge med en massa god mat och mys tillsammans med mamma, pappa och lilla mormor. Vi var hemma lagom till Millenium som vi precis har tittat på och nu är det nog sängen som väntar! Vilken underbar känsla att det BARA är söndag imorgon!


 Dom här supersöta påskäggen i porslin fick
 jag och Jonte av mamma. Det gröna till
 mannen och det lila till kvinnan :)




 Pappa visar stolt sin bärbara dator!



 Härlig påskbakelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0