Plättar och Andra Avenyn!

Min mage praktiskt taget skriker efter mat då vi fick en TOTALT oätlig soppa på jobbet idag :(  Den var så stark så att det bara eldade i mun och läppar när man åt så vi ringde direkt dit vi får maten ifrån och gormade att maten var oätlig. Det är tredje gången det händer nu så man undrar ju vad dom tänker med när dom lagar mat som faktiskt barn ska äta... Inte nog med det så fick vi keso till nyponsoppan till mellanmål och då visste jag inte vart jag skulle ta vägen, fy vilken hemsk kombination! Jag fick trycka i mig en köttfärspirog när jag kom hem innan jag åkte vidare till stallet.... Ikväll longerade jag Chili i ridhuset och han var riktigt koncentrerad och fin faktiskt! Annars brukar det ju mest bli bock och brall men idag skötte han sig exemplariskt, duktig häst :) Jonte är med några kompisar på Stabby kvarterskrog för att titta på fotboll eftersom jag har ockuperat tv:n och ska titta på Andra Avenyn, haha. Jag ska mysa ner mig i soffan, knäppa på kanal 1 kl 21 och äta plättar precis som en onsdagkväll ska vara! Me like!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0