Skum i näsan....

Antingen så steg vinet jag drack i lördags rakt upp i näsan eller så har jag gått och blivit förkyld :( Vaknade flera gånger inatt av att käften var torr som en öken, hittade till min förskräckelse INGA ipren hemma imorse och får gå till jobbet med täppt näsa och huvudvärk.... Jag kan ju för sjutton inte bli förkyld också när jag precis legat magsjuk... Jag hade iallafall tidig dag idag och åkte hem och tog en skön powrnap på en timme, sov som en stock tills alarmet ringde vid 16.30 då det var dags att åka tillbaka till jobbet igen och ha föräldramöte, seeeegt... Men kvällen har gått bra och jag stannade vid Ica påvägen hem och köpte Ipren, det är ju sånt man alltid ska ha i badrumsskåpet! Jag och Jonte har ätit köttfärssås och spaghetti och det blir sängen tidigt ikväll.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0