Supermys!

Vi älskar ju mys så jag och Jonte har varit ute och käkat middag här på kvällskvisten, tyckte att jag var värd det efter den äckliga fisken vi fick på jobbet idag! Vi var på restaurang Alexander och avnjöt underbar fläskfile' med bearniesås. Efter det tog vi en sväng ut på virsan med bilen och har resten av kvällen av en slump tittat på Världscuphoppning på svt24, Me like! Jäklar vilka fina hästar! Höll tummarna stenhårt för Rolf-Göran men han rev ett hinder i omhoppningen... Jag ska faktiskt börja bege mig i säng för att åka ut till stallet vid 7.30 imorgon och släppa ut hästar, svider lite med tanke på att det är lördag men kommer man bara upp så brukar resten lösa sig. Kommer sen mellanlanda och käka lite frulle i Björklinge för att sen åka tillbaka och rida vid 10, Ambitiös?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0