Tröttsamt....

Jag känner mig fortfarande inte helt okej, magen känns skum och jag är inte alls speciellt sugen på att äta något... Sen att man går och får mens mitt upp i allt gör ju inte saken bättre, så idag har jag inte alls varit på topp faktiskt :( Var ut till stallet tillsammans med mamma en sväng på eftermiddagen och det kändes bra att få träffa Chili igen. Det var lite jobbigt att rida när man inte kände sig helt hundra men jag gjorde så gott jag kunde och vi var svettiga båda två efteråt. Får se om jag klarar av att ta mig till jobbet imorgon eller om jag måste stanna hemma hela veckan... Ska ge mig själv en chans och gå och sova nu iallafall och hoppas att magen känns bättre imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0