Vårväder!!

Tanken slog mig imorse när jag promenerat halvvägs ner till bussen varför jag inte tog cykeln, DET ÄR JU VÅR NU! Solen har värmt underbart skönt hela dagen och jag är glad att jag har ett jobb där man får vara ute mycket.  jag var grymt fikasugen när jag kom hem från jobbet så jag har tryckt i mig två dammsugare och en kopp varm choklad framför datorn. I eftermiddag blir det en härlig ridtur ute i solen, det är Chili och jag värda efter förra veckans trimmande! Igårkväll var jag verkligen helt slut när jag kom hem, öm i rygg och axlar... Jag hade då tränat dressyr för Sussie på förmiddagen och sen åkt direkt till Jälla för att hjälpa till som funktionär på deras regionala hopptävling. Min uppgift blev att stå i collectingring och med hjälp av en sån där pratmackapär med sladdar och grejer ropa in ekipage från framhoppningen, ganska stekig och riktigt rolig uppgift faktiskt men man fick dock ganska ont i ryggen efter att ha stått där rakt upp och ner i 7 timmar (2 klasser). Men jag kunde i den mån det gick samtidigt kolla när dom jag kände tävlade och det var faktiskt en hel drös bekanta där igår och gud så tävlingssugen man blev..... Jag var hemma vid 19.30 och då åkte jag och Jonte direkt till Willys och handlade och sen kollade jag på Wallanderfilmen och frossade chips med dipp :)

Kommentarer
Postat av: Lisa Härdén

Yes på lördag är det gävle :)!

2010-04-13 @ 16:13:41
URL: http://lisaharden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0