Vita skydd??

Jag funderar på om jag ska våga köpa vita tävlingsskydd till Chili, har kikat ut ett par som jag tycker är snygga. Tror att det kan vara snyggt på honom med tanke på att han har två vita bakkotor.

Vad tycker ni??






I förmiddags åkte jag ut till stallet för att träna dressyr kl 14, sådär lagom pigg efter att ha kommit i säng vid 4 på lördagnatten.... Men jäklar vad fin Chili var idag! Jag fick träna lite galoppombyten, öpppnor och förvänd galopp och det ska jag fortsätta att trimma vidare på i veckan så att bytena sitter klockrent och att han blir uppmärksam och lydig. Han blev riktigt reslig och maffig på slutet, härlig känsla! Efter det svettiga ridpasset åkte jag hem till mamma och pappa och snyltade lite mat igen eftersom Jonte inte har kommit hem från Åland än, Korv och pommes frites smakade supergott! Just nu lider jag av en enorm söndagströtthet... myket sitter väl i sen gårdagen.. Så jag ska se om jag orkar hålla mig vaken och se Wallanderfilmen och vänta på att Jonte kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0