Fika+ filmmys!

Det har regnat hela dagen idag, sååå värdelöst.... Chili fick vilodag och jag åkte ner på stan efter jobbet för fika med tjejerna! Jag, Linnea, Malin, Sanna och Sandra kurade in oss i värmen på cafe Årummet där vi åt och drack av diverse godsaker, myyys! För min del blev det hallonpaj med vaniljsås och en stor kopp varm choklad, det får man unna sig ibland :) Efter det tog jag en promenad hem och ikväll ska jag och Jonte hyra film och ha mys tillsammans hemma (den enda dagen på veckan han inte har någon innebandyträning..) Innan dess ska blommor vattnas i brorsans lägenhet så att han ser att jag skött mitt jobb som blomvakt när han kommer hem från Bulgarien ikväll. Så bäst att sätta fart!


                                           <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0