Fredag

Det kändes som lördag när jag satte mig i bilen och åkte till jobbet imorse, och på lördagar är ju förskolan stängd och jag är ledig så allt kändes skitskumt bara för att jag var ledig i igår, tävlade och drack vin på kvällen... har därför haft lite huvudvärk och känt mig seg idag, men som man bäddar får man ligga :) Det var hög mysfaktor på min och Sadafs vinkväll här hemma igår! Det blir det mer av framöver. Jonte har jobbat till 21 ikväll och jag har handlat kräftor och räkor inför morgondagen som ligger på tining. Har också hunnit med att vara i stallet en sväng och målat tånaglarna i mörkrött, och när Jonte kom hem käkade vi grillad kyckling och tittade på film. Nu ska jag gå och sova, ser fram emot varma baguetter till frukost imorgon och en lördag fylld av härligheter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0