God morgon!

Vi var som sagt på bio igårkväll Jonte och jag, vi såg "Bröderna Karlsson" och den var riktigt rolig, kan jag varmt rekommendera! Däremot var det svinkallt att cykla till och från stan... Det känns att sommarvärmen tackat för sig nu :( Jag vaknade inatt och hade världens huvudvärk och var igentäppt i näsan, gick upp och tog en ipren och somnade om igen men känner mig fortfarande lite småskum.. hoppas det inte blir värre än såhär. Jonte har redan åkt iväg på lagfest och blir borta hela dagen så jag ska väl passa på att städa lägenheten... Sen blir det stallet och ikväll är det middag hemma hos mamma och pappa med familjen Höglund, blir trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0