Hoppning Jälla

Jag var grymt väderdeprimerad när jag kom hem från jobbet idag så jag bakade en kladdkaka och smällde i mig halva... kan det bara sluta regna hela tiden??? Sen kollade jag och Jonte på "Stockholm Boogie" på playstationet och blev lika paffa båda två när vi såg en av sångarna i Hoffmaestro i huvudrollen, coolt :) Den filmen är ju ändå typ 5 år gammal. På kvällen har vi varit iväg till Jälla och hoppat lite, behövde en ordentlig genomkörare Chili och jag och det fick vi verkligen! Han var jättepigg och drog nästintill järnet efter hinderna när jag hoppade bana på slutet- positivt att han bjuder och tycker att det är så kul iallafall, desto jobbigare för piloten att orka hålla i... Nu måste jag hoppa in i duschen så att jag kommer i säng någon gång.


                                              <3  Fina Chili
                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0