Kråkhoppet i Tierp!

Jag tog ju ledigt från jobbet idag för att kunna åka till Tierp och vara med en dag på kråkhoppet. Det är ju så bra tävlingar där! Och jäklar vad värt det var! I 110:n var Chili mest runtomkring och överallt hela banan, slog bakut och var allmänt ofokuserad mellan hinderna vilket gjorde att vi fick ett pet. Men i 120:n var vi felfria i grunden och hade ett pet i omhoppningen, hur kul var inte det då???? Jag blev så nervös när jag kom till omhoppning att jag inte visste vart jag skulle ta vägen men Chili hoppade som aldrig förr och jag kände mig som en vinnare när jag red i mål, riktigt härlig känsla med en felfri grundomgång i 120 och den bästa rundan på länge :) Nu är vi verkligen på g! Fina Chili <3 Jag tror att han tycker att livet är en lek just nu och visar det genom att göra glädjeskutt när han får visa upp sig på tävlingsbanan! Jag, mamma och pappa stannade självklart på Robinas i Björklinge på hemvägen och firade dagens goda resultat med varsin hamburgare! På kvällen har Sadaf varit här på lite vinmys, grymt trevligt! Men nu är det dags att hoppa i säng om man ska orka ta sig upp till jobbet imorgon, Vin en vardagkväll hör ju inte till vanligheten precis....



                       Pappa och Chili
                    


                         På framridningen
                     


                        Innan start.....
                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0