Lång och hektisk dag!

Jag är äntligen hemma efter en lång dag med jobb+stall. Jobbade till 17 idag och har varit på två ställen i huset, åkte direkt till stallet där jag hoppades att Chili skulle stå nyskodd så att jag bara kunde ut och rida men hovslagaren var försenad och kom inte förrän 18.30.... så det fick bli en sen uteritt tillsammans med Matilda och Ricken. Jag var trött och hungrig så det blev en riktigt flummig ridtur där vi mest skrattade :) För några veckor sen så FICK jag en sprillans ny bilstereo av Matildas storebror som han inte hade någon använding av, hur lyxigt är inte det då?? Och idag fick jag koden till den, så jag har poppat musik som aldrig förr och spelat cdskivor på högsta volym! Känner mig faktiskt på grymt bra humör just nu!!!! Wieeee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0