Ledig!

Igår var det dags för terminens första hoppträning för Christine Fältström på Tuthammarens fina anläggning. Vi fick göra mycket roligt. Började träningen med galoppbommar som vi varierade med olika antal galoppsprång emellan (något jag måste träna vidare på hemma) Sen hoppade vi en studsserie i båda varven och avslutade med en bana som kändes riktigt bra. Det märks hur mitt självförtroende har förbättras och hur säker jag är på distanser o.s.v nu, jätteroligt! Fick mycket beröm av Christine också att jag hade utvecklats och att Chili såg fräsch ut, bara att träna vidare :) Jag stannde faktiskt kvar i Björklinge över natten eftersom vi kom hem ganska sent igår och då blev min plan att åka till stallet på morgonen eftersom jag har haft ledigt idag p.g.a planeringsdagar inom jobbet, jätteskönt! Så jag och Matilda har ridit tillsammans på ridbanan idag och tog en skrittsväng ut efteråt. Därefter blev det mockning och fix i stallet innan jag puttrade hemåt igen. Nu ska jag ta igen mig en stund, äta lite carbonara innan jag ska ner på stan för fika med Linnea! 

                                                       FINA CHILI <3
                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0