Lite vemodigt...

Jag har precis kommit hem från stallet (eller jag mellanlandade i Björklinge för köttsoppa och räkoststoast hos mamma och pappa!) Det blev en tur på vallen med Matilda och Aleks ikväll. Chili var duktig som vanligt! Imorgon är det sista dagen på mitt vikariat så det känns lite vemodigt men som tur är har chefen ordnat så att jag får vara kvar ändå och fungera som en "poolvikarie" i huset så det känns toppenbra och kommer nog passa mig galant en tid framöver! Så imorgon får jag ta avsked av ett års arbete tillsammans med trevliga kollegor och ta nya tag och börja ett nytt "arbetsliv" på måndag, det blir nog bra. Nu måste jag ha något sött känner jag... en riktig sötsaksvecka har det varit...


Kavli Räkost är min nya favorit,
grymt god på rostad macka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0