Mjukstart

Och så var det måndag igen då... Veckorna går så himla fort. Jag har haft en väldigt mysig dag faktiskt, jobbade sådär lagom länge, åkte hem och smaskade en massa äppelpaj&vaniljsås som blev kvar från kräftskivan, vek lite tvätt och sov en stund på soffan. Sen blev klockan 17 och jag åkte ut till stallet och red en mysig sväng ut med Carina. Vad skulle jag göra utan häst?? Det finns väl inget bättre än att rida ut i naturen en dag med någon och bara snacka skit från hästryggen :) Nu är jag hemma igen och har avnjutit otroligt god köttfärsås och spaghetti tillsammans med Jonte. En dusch väntar innan det är dags att krypa i säng.

                                                          Finaste <3
                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0