Nya tag

Idag var första dagen med lite nya arbetsuppgifter och det gick som smort och tiden bara flög iväg :) Bara att hoppas att det fortsätter rulla på nu. Känns skönt att vara kvar på samma ställe iallafall. Var grymt trött när jag kom hem efter allt nytt så jag slumrade i soffan en stund på eftermiddagen som jag brukar göra på måndagar! På kvällen trimmade jag ett dressyrpass på Chili, utan stigbyglar för att träna sitsen och nu har jag skavsår mellan skinkorna :( Men Chili kändes riktigt fin så då får man pina sig själv lite ibland! Efter stallet blev det toast till "Fångarna på Fortet" och nu är det väl bara att krypa i säng.

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0