Slappar

Vädret är jättekonstigt idag, ena stunden skiner solen och andra stunden ösregnar det... Jag cyklade iallafall ner på stan och tog en fika på Barista med Sanna efter jobbet, väldigt trevligt. Nu är klockan snart 6 och det blev en stallfri dag och vilodag för Chili idag, kan både han och jag behöva. Igår hade jag Emil här på fika på eftermiddagen. Bjöd på min fantastiska hallonpaj med vaniljvisp, svår att motstå kan jag lova! Frågade såklart ut honom om hans "stora kärlek" som han mer än gärna delade med sig av, roligt att han äntligen träffat någon :) Här hemma skulle det egentligen behöva dammsugas lite men jag ska nog bara ligga i soffan och slappa ikväll! Jonte kommer hem från träningen om någon timme så vi kanske glor på "Fångarna på Fortet" som har börjat igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0