Söndag

Efter en väldigt lyckad och trevlig middag hemma hos mamma och pappa med Familjen Höglund igår så sov jag kvar i Björklinge då jag tog ett glas vin till maten. Vi var i stallet i förmiddags hela familjen och jag byggde fram en studsserie och ett räcke på ridbanan som jag hoppade på Chili. Han kändes väldigt bra, avslappnad och fin och gjorde studsen väldigt okomplicerat. Efter stallet tog jag en dusch hemma hos mamma och pappa innan jag åkte hem till stan för att pussa lite på en bakfull Jonte. På eftermiddagen har jag och Emma strosat runt på Gränby centrum på jakt efter ett par svarta jeansleggings, det slutade med att jag kom hem med äppelpaj och vaniljvisp istället ;) Det var iallafall jättekul att prata av sig med Emma igen då det var ett bra tag sen vi sågs. Nu är helgen till ända och jag ska börja ladda inför lite nya arbetsuppgifter imorgon, wish me luck!

                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0