Söndagsfix!

Idag har jag varit riktigt pysslig: Bakat hallonmuffins, bäddat rent i sängen, varit till Gränby centrum och storhandlat, vattnat blommorna i Emils lägenhet och påvägen hem åkte jag och Jonte ut till Ulva och kikade på bakluckeloppis :) Så nu har man gjort det också! Efter det åkte jag ut till stallet och idag blev det lite hoppning efter c:a 3 veckors hopp uppehåll! Det kändes att man inte hade hoppat på ett tag så i veckan blir det nog lite småhinder med graman för att få tillbaka spänst och rytm på långeman igen som gärna blir lite lång... Vi måste ju trimma på nu så att vi ligger i fas tills det är tävlingsdags igen. Han fick en välförtjänt dusch efter hoppningen och sen åkte jag hem till stan. Imorgon är det dags för jobb igen (första veckan efter semestern för Jonte och andra för mig), inte lika mycket jobbångest den här gången då det är mitt vanliga ställe jag ska tillbaka till, känns bra.
Nu ska jag krypa ner i en nybäddad säng med doft av tvättmedel, ljuvligt :) Natti natti!


    (Gammal markarbetsbild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0