Supertävlingsdag i Högbo!

Vilken fantastisk tävlingsdag jag hade i Högbo igår! Jag var felfri och placerad i bägge klasserna så gissa om det var värt att gå upp kl 5 och puttra iväg med bil och trailer mot Sandviken halv 7 :) Det här kan jag leva länge på! I 110:n var jag dubbelnolla och placerad 7:a och i 120:n som var en A:0 var jag också felfri men fick 1 fel för tid vilket kändes lite surt, trodde inte att det skulle räcka till placering men när vi hade åkt en bit så ringde Ingrid Von Knorring och berättade att jag var placerad och lovade att ta hem priset till mig, superkul och första placeringen i 120! Gissa om vi är på gång nu! Det känns som att vi är redo för större uppgifter snart! Fina Fina Chili Pepper <3  Han är verkligen en klippa!

Tove Eriksson tog en massa fina bilder på oss:














        
         

           Kolla frambenen :)
           


Kommentarer
Postat av: Emma P

Va roligt att det går så bra!! =)

2010-08-22 @ 13:43:42
Postat av: Emma

gud vilka fina bilder...sista va ju häftig! förstora!!

2010-08-24 @ 20:56:07
URL: http://www.emma-helin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0