20 MINUS....

Hur har ni det i kylan? Själv så fick jag en smärre chock imorse när termometern visade 20 minus.... Som tur var så startade bilen utan problem men när det är så här kallt redan första decmber så undrar man ju hur resten av vintern ska bli, hujedamej säger jag bara! Onsdagen har annars flytit på bra. Jag var hemma strax efter 17.30 då vi haft planering på jobbet och då åkte jag och Jonte direkt till Willys för att handla mat. Därefter blev det kyckling och ris i soffan till "Bonde söker Fru" följt av lite efterätt till "Maria Wern" :) Chili har haft vilodag idag, hade ändå inte känts så lockande att rida i den här kylan.. Hoppas att det blir mildare imorgon.

Emma. H har förövrigt gjort mig besatt av Rihannas "Man down"! Klicka och Lyssna!

http://www.youtube.com/watch?v=ZXT0IXdVZVw

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Tack Ida, alla vi hästmänniskor prövas ordentligt nu när det är så fruktansvärt kallt...



Jag har inte sagt upp boxen i Uppsala, den är bara uthyrd så länge. Kommer hem vid nyår! :-)

2010-12-02 @ 17:59:47
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0