Dressyrat!

Det känns som en lättnad att "höstdepressionen" eller vad det nu var är över! Jag har faktiskt varit strålande glad i över 2 veckor nu :) Idag på jobbet konstaterade vi att det bara är 10 dagar kvar till julafton. Är ni stressade? Själv känner jag mig ganska lugn, har bara någon enstaka julklapp kvar att handla som jag tänkte fixa i helgen. Idag satte jag även upp julkransen på ytterdörren och ställde fram några prydnadstomtar så nu är det minsann jul på Hällbygatan! På kvällen har jag ridit dressyr i ridhuset. Lånade Ninnas dressyrsadel och körde på ordentligt! Red öppnor, slutor och skänkelvikningar och på slutet blev han riktigt maffig och jag kunde rida honom i en riktigt låg form där han fortfarande gick kvar. Känns bra efter två trimpass i ridhuset, imorgon blir det lite vila. Väl hemma i stan igen så har jag och Jonte ätit köttfärssås och spaghetti. Tisdagar är ingen tvdag vilket är bra för då kan jag ta en dusch och komma i säng tidigt för en gångs skull. Ska upp tidigt imorgonbitti och har en lång onsdag framför mig....

                      Fina Chili <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0