Fredagskänsla!

För mig har det varit som Fredag hela dagen idag och jag är på mitt allra bästa humör för imorgon är jag nämligen LEDIG!!! Jag och Jonte ska åka till Stockholm imorgon och tillbringa hela dagen där med julshopping och mys, åhhh vad jag längtar! Förhoppningsvis så hittar jag de julklappar som fortfarande inte är köpta än :) Dagen annars har bestått av jobb till 15.30 och därefter har jag varit i stallet. Det blev ett lösgörande pass i ridhuset idag där jag red mycket skänkelvikningar, öppnor och förvänd galopp för att mjukgöra och lossa långeman i sidorna och han kändes faktiskt riktigt bra hela passet! Var döhungrig när jag kom hem så en plåt med pommes frites och chicken bits åkte in i ugnen och nu är jag mätt och belåten och dessutom nyduschad! Funderar på om jag ska leta fram Bonde söker Fru på tv4play eftersom jag missade det igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0