Kärlek <3

Min dag har bestått av pulkaåkning med barnen på jobbet (såååå kul), stallet med mamma på eftermiddagen och en massa god mat, sötsaker och mys med familjen i Björklinge på kvällen. Jonte är nämligen i Bålsta på avslutning med sin utbildning han gått och kommer därför inte hem ikväll :( Trodde jag tills jag hör saaben stanna utanför på gatan och en överraskande Jonte öpnnar dörren och kommer hem till mig för att han saknar mig så mycket! Hur gulligt är inte det??? Det kallas kärlek <3 Jag har också hunnit med att slänga i en hårtoning ikväll så nu känner jag mig fräsch i pallet till helgen! Jag har stängning på jobbet imorrn och därefter väntar fredagsmys med några tjejkompisar!
                                                           Love you <3
                                    

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Mysigt med en sådan pojkvän! ;-)



Det stämmer, jag ska jobba här fram till nyår så det är några veckor till. Sedan ska jag rida (haha), jobba på förskola i princip heltid och bo hemma är det tänkt!

2010-12-03 @ 10:58:41
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0