Lång dag...

Det är en trött Ida som sitter här och bloggar.... Öppnade på jobbet imorse och har precis kommit hem efter en planering som gått över tiden så jag känner mig lite knäpp i kolan just nu... Jag var tvungen att åka hem på rasten idag då jag "orutinerad" som jag är inte hade utrustat handväskan med saker som behövs "ifall" att att man skulle få mens när man minst anar det...Självklart så händer det när man ska vara på jobbet från 7 på morgonen till 17.30 på kvällen, SUCK! Så jag hade varken värktabletter, tamponger eller ett par extra trosor... Tur att man har nära till jobbet nu! Efter en omtumlande dag så känns det skönt med en hemmakväll till Bonde söker fru och Maria Wern :) Nu intar jag soffläge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0