Lucia

Dagens luciafirande på jobbet gick över förväntan! Det är alltid mycket att stå i och saker som ska förberedas en sån här dag men barnen stod som ljus och sjöng som aldrig förr :) Det blev dock en längre måndag än vanligt så jag sitter fortfarande i ridkläder.... Jag har varit i stallet på kvällen och idag blev det markarbete för Chili i ridhuset och han kändes riktigt mjuk och fin. Vet ni vad jag har ätit till lunch idag??? Rotmos och Fläsk! Hur äckligt?? Det räckte med att känna lukten för att få avsmak... Tur att Jonte hade gjort sin specialite' Korv i ugn när jag kom hem :) Jag har precis tittat klart på favoritserien "Vår Vänners liv" och nästa vecka är det tydligen sista avsnittet, buhuuuu :(

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0