Pepparkaksbak

Jag är helt slut efter dagens pepparkaksbak och intensiva dag på jobbet så det blev hemmakväll för mig ikväll också. Chili brukar få 2 vilodagar i veckan nu under vintern eftersom man inte trimmar på lika hårt när det inte är säsong så då fick han en idag och själv så har jag toksovit i över en timme på soffan, jätteskönt! Jag känner mig helt slut! Jonte är på träning och när han kommer hem ska vi äta lite och mysa. Ska ringa mamma nu för att höra att allt gått bra i stallet! Vad skulle jag göra utan min föräldrar?  Har ni bakat några pepparkakor än? Själv så får jag en otrolig julstämning i hela kroppen när jag får göra det med barnen på jobbet varje år eftersom jag inte brukar baka några hemma!

                      

Kommentarer
Postat av: Emma H

vilka söta...du kan ju komma hit o baka pepparkakor me min son oxå! hihi...jag hatar o baka kraaam

2010-12-08 @ 10:35:18
URL: http://www.emma-helin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0