Vilken helg!

Igår var jag och åt julbord i Österbybruk tillsammans med Jonte, mamma, pappa och familjen Höglund, hur trevligt som helst! Jättegod mat och fantastiskt dessertbord, me like :) När hela härskapet var mätta och belåtna så åkte vi allesammans hem till Höglunds i Viksta där gubbarna + Jonte drack whiskey och kvinnorna rose'vin. Själv så fick jag vara chaufför och njuta av julmusten! Efter trevligheterna på landet så lämnade vi av mamma och pappa och åkte hem till stan igen för nya upptåg! Vi hamnade på en galen förfest hemma hos Robban där "karlarna" fick lite för mycket av whiskeyn så dom gick lös på både brandsläckare och sodastreamer! Behöver inte säga så mycket mer! Emma och Erika var med och gjorde kvällen trevlig! Idag traskade jag ner på stan vid 13tiden för en fikastund med Sanna och Linnea, skvallrade och mös lite på Storken tillsammans! Därefter blev det stallet direkt. Mamma fick rida Chili en stund i ridhuset idag medans jag stod på backen och frös.... Har precis tagit ett varmt bad och nu ska jag ladda batterierna inför morgondagens luciafirande på jobbet, kommer nog bli en lång och intensiv dag. Jag har iallafall haft en superhelg och hunnit med massor av skoj!




            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0