Vintrig ridtur med tjejerna!

Jag är som sagt ensam hemma hela helgen då Jonte är i Visby med innebandylaget så då får man roa sig på egen hand :) Jag tog lite sovmorgon imorse, gick upp och åt frukost och brummade sen iväg till stallet och red ut på en härligt vintrig ridtur tillsammans med Ninna och Matilda. Solen sken och det var runt 6minus och perfekt plogat ända upp till jaktstugan så vi var ute i över en timme och hade supermysigt! Blev dock lite fryssna på hemvägen så då sprang man in till familjen Höglund och fick varm choklad och pepperkakor efteråt *lyx*. Nu är jag hemma i stan igen, har tagit en varm dusch och ska göra mig iordning för att åka iväg till Gränby Centrum med Emma.P en sväng :) Sen är resten av kvällen änsålänge ganska oplanerad...

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0