ALLA HJÄRTANS DAG <3

Igårkväll när jag kom hem så stod det en bukett röda rosor i en vas på vardagsrumsbordet, hur gulligt är inte det då?? Sen att Jonte kom hem kl 4 på morgonen, la skeden på mig och luktade sprit är en annan sak... Idag är det iallafall Alla hjärtans dag och jag har varit på en snabbvisit på Gränby centrum med Emma på dagen för att uträtta lite ärenden ( i sista minuten.) Efter det brummade jag iväg till stallet och tog världens underbaraste ritt med Chili i solskenet, var nästan så att min fick vårkänslor! Ikväll ska jag och Jonte ut och äta romantisk middag bara vi två så jag ska göra mig färdig nu innan jag hungrar ihjäl!


Jag önskar alla nära och kära (mamma, pappa, Jonte, Chili och alla mina underbara vänner) en fantastisk dag! En massa kärlek till er från mig. Jag älskar er <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0