Chili äntligen på bättringsvägen

Det har varit två hektiska dagar på jobbet den här veckan och jag har jobbat över både igår och idag p.g.a sjuk personal... Imorgon har jag öppning och sen är det kvällsmöte till 20.15 vilket innebär att jag kommer vara på jobbet i 13 timmar, JIPPI... Men jag är faktiskt glad ändå för igår gick jag, Emma och Emil och bokade kryssningen så nu är det klappat och klart att 13 personer bär av ut till havs med Silja Galaxy den 13/3 och det ska bli så grymt roligt!!! Det är också en stor lättnad att Chili varit utan kortison i 4 dagar utan att få klåda eller bölder så det är bara att hålla tummarna att allt håller sig i shakt... Isåfall ska jag köpa ett nytt fint täcke åt honom snart! Nu känns det som att man kan se lite ljus i tunneln att han faktiskt är på bättringsvägen och att jag kan sätta igång mer och mer. Det gjorde susen med havrefri musli och torvströ! Nu ska jag käka lite kvällsmackor, trycka i mig en semla som blev kvar från föräldrafikat på jobbet och ta en dusch, sen är det dags att gå och lägga sig om man ska orka med århundrades längsta dag imorgon....

                     Finaste Chili <3


Kommentarer
Postat av: Emma P

ÅÅå va roligt att Chili börjar bli bättre :) Va skönt!!

Kram

2010-02-17 @ 07:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0