En lugn helg väntas

Jag har precis kommit hempulsandes från jobbet, det är ju självaste f*an att det ska komma en massa mer snö, kan det inte räcka med den vi redan har? Börjar bli lite less på snö och kyla nu faktiskt.. Ge mig vår! Efter en ganska intensiv och stressig arbetsvecka så ska det bli skönt med en lugn och partyfri helg! Jag och Jonte ska snart åka iväg (om vi lyckas skotta fram bilen från gatan) och handla lite fredagsgott, hyra en film och bara ha mysig hemmakväll ikväll, känner att jag kan behöva det efter att ha varit ute och svirat flera helger i rad nu. Mamma och pappa var så gulliga så dom erbjöd sig att ta stallet idag så det här är enda dagen på hela veckan som jag kommit hem direkt efter jobbet... Därför ska jag nu unna mig en skön tupplur under en varm filt innan det är dags för fredagsmys!




 GRATTIS TILL SÖTA EMMA SOM FYLLER 24 ÅR IDAG!!

 


Kommentarer
Postat av: Emma P

Tack va du är gullig Ida!! =) Jag blev sååå glad när jag såg att du grattat mig på bloggen!! =)

2010-02-20 @ 22:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0