Helkväll!

Jag har ju sovit hos Emma i 2 nätter för att Jonte har haft tre vänner från Schweiz på besök som sovit i vårat vardagsrum. I torsdags åkte jag till Emma efter att jag varit i stallet på kvällen och vi käkade hennes goda tacopaj, kollade på tv och hade det mysigt. Jag hade tidig fredag på jobbet den här veckan och jag och Emma tog en sväng på gränby centrum på eftermiddagen och jag handlade b.l.a ett par nya tights. Till kvällen hade Emma bokat bord till Flustrets after work eftersom hon skulle dit med sina klasskompisar, så jag och Linnea hakade på tillsammans med ett gäng blivande poliser :) Vi blev 13 st personer som tog plats på första parkett längst framme vid scenen! Några drog hem efter after workens slut men jag, Emma och några till körde helkväll och blev kvar på Flustret till 12 innan vi drog vidare rakt över gatan till BJ där vi trängdes bland folk och fortsatte festandet. När klockan blivit 5 på morgonen och jag och Emma halvdäckat i hennes soffa efter att vi kört efterfest konstaterade vi att vi varit ute i 12 timmar då vi startade kvällen kl 17 på Flustret, inte konstigt att man mår som man gör idag....... Jag har varit i Björklinge och ridit på eftermiddagen och kvällen har jag tillbringat i soffan till melodifestivalen och nu känner jag att min mage inte är som den ska och att jag är väldigt trött, bakfulla Ida måste nog gå och lägga sig!



Linnea värmer upp sig med en kopp te då det
var sjukt kallt inne på Flustret...




Emma håller stolt upp sin VIP skylt :)
Stekigt att boka bord!









Emma, jag och två av hennes klasskompisar.
(jag verkar gilla att köra tummen upp ikväll)





     Jag och 2 av Jontes tyska polare som jag
     raggade upp på Flustret!
  


        

Kommentarer
Postat av: emma p

Och vilken roligt kväll det blev!! :)

2010-02-07 @ 18:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0