Insnöad....

Jag blev kvar hemma hos mamma och pappa i Björklinge ikväll för att det är världens snöstorm ute och jag är så gott som insnöad här... Men här bjuds det på vin och fläskfile och så är det ju melodifestivalen på tv så det blir mysigt ändå! Vi har varit till Hööks och shoppat hästprylar för sponsorpengarna idag, det är inte dumt att vara sponsrad faktiskt, sen att vi får ha JN isolering som logga på trailern spelar ingen som helst roll, bara man får handla hästprylar för pengarna :) Jag har köpt mig ett par efterlängtade lädershaps som sitter som en smäck och är helt underbara, jag är redan kär och har ridit i dom idag! Dom är för jäkla stekiga om jag får säga det själv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0