Kryssningsplaner!!

Idag träffade jag Emma på stan efter jobbet och vi satte oss på Storken för att smida lite kryssningsplaner! Jag kom på den brilljanta ide´n att slå två flugor i en smäll så Emma ska höra hur många av hennes klasskompisar som är intresserade att haka på brorsan och gänget som har ordnat partykryssning! Vi hoppas att intresset är stort för isåfall så bokar Emil för allihopa imorgon och så bär vi av ut till havs den 13 mars, jag hoppas verkligen att det blir av!!!!! Efter vår mysiga fikastund var jag tvungen att åka tillbaka till jobbet på personalmöte vilket inte kändes så lockande.. Men nu är jag hemma igen och jag och Jonte har hunnit storhandla på Willys + lagat middag också, idag har man legat i minsann :)

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gillar du hästar? - Kika gärna in på min blogg då.

Bloggen är Sveriges tredje största hästblogg och har läsare från många olika länder.



Kika gärna in och kolla om du också gillar den!



PS. Om du gillar smycken så missa inte tävlingen jag har på bloggen. Där kan du vinna ett fint smyckes-kit från självaste Tiffany & Co.

2010-02-12 @ 15:30:30
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Emma

åhh hoppas ni får kul, skulle oxå velat åkt men så mkt just nu o jag jobbar säkert då! men de är väl inte sista kryssningen i livet?! ..fika något? kramar

2010-02-12 @ 22:11:16
URL: http://emma-helin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0