Ledig i 2 dagar!!!

Det har kommit makalöst mycket snö den här helgen men imorse var det sol och klarblå himmel och hela alle'vägen vid stallet var nyplogad så vad passade inte bättre än en härlig ridtur ute i snön! Vad skulle jag göra utan häst? Finns inget mysigare än en galopptur ute i snön en vinterdag som denna! På eftermiddagen åkte jag in till stan igen för att uträtta lite ärenden innan affärerna stängde och ta en fika med Linnea. Den här veckan som kommer har vi jättelite barn på förskolan p.g.a sportlovet så jag ska faktiskt unna mig semester måndag och tisdag, ska bli gryyymt skönt och jag ska verkligen tänka på alla stackare som måste ut i kylan för att ta sig till jobbet imorgonbitti medans jag själv kan ligga kvar under varma täcket och sova tills jag vaknar, Lovely! Jag och Emma har bokat in förmiddagen på relaxbadet på fyrishov imorgon så jag ska in i badrummet nu för att snygga till kroppen lite så att man törs visa sig i bubbelpoolen imorrn!


-Ingen söndagsångest, bara lycka!-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0