Nyklippt!


           

Ja, jag är iallafall nyklippt och fin i håret men annars så är min tillvaro ganska tung just nu och jag har därför inte orkat uppdatera och mycket av det beror på Chili... Det tar så mycket kraft och energi av allt som kretsar runt honom och hans problem så det har varit mycket tårar och depp den sista tiden, men hoppet är det sista som överger människan som min underbara mamma brukar säga så vi får väl bita ihop och försöka ett tag till och jag vill framföra en varm kram till min mamma för att hon stöttat mig så bra dom senaste dagarna när jag bara velat gråta och gräva en grop och hoppa ner i. Älskar dig mamma <3

Men för att lätta upp tillvaron lite och bli lite gladare så har jag och Jonte varit på Ikea idag efter jobbet och shoppat en massa nytt fint till lägenheten och ätit billig "Ikeamat" så nu lyser det fina neongröna fönsterlamopr i sovrumsfönstret och toaletten är upppiffad med ny toasits med tillhörande toaborste :) Ikväll är det Andra Avenyn som gäller så jag ska bänka mig i soffan om en timme tillsammans med en påse chips. Imorgon får Jonte gamla tyska vänner på besök så jag ska packa min saker och "rymma" till Emma och sova där några nätter. Jag vågar inte äta frukost när det ligger en hel drös tyskar i hela vardagsrummet...


Kommentarer
Postat av: Emma P

Va fin du blev i håret!! :) Ska bli roligt att du kommer till mig.. :)



Kraam

2010-02-03 @ 20:21:26
Postat av: Fia

Men fy vad tråkigt med Chili Ida! Vet ni vad som är fel nu, har ni fått provsvaren?

Schyggt blev håret! Kram till dig!

2010-02-03 @ 20:25:35
URL: http://stalladolfshill.blogg.se/
Postat av: Fia

Stackars Chili och stackars dig,inge roligt alls! Men det går ju säkert att lösa bara han får byta miljö. Det kanske bara är något i just ert stall som han blivit känslig mot.

Har ni tänkt på utebox? Visst hade dom det på sandbro?

Ja,jag har en liten lösdrift hemma och en i sommarhagen - men mina har dom bara som vindskydd på dagen och står inne i stallet på nätterna.

Det kommer lösa sig, det gör det alltid!!

Kram

2010-02-04 @ 23:45:22
URL: http://stalladolfshill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0