Partyprinsessorna!

När man inte kan träna och tävla som vanligt så får man sysselsätta sig med annat på helgerna, som att hänga på Flurran varje fredag te.x! Nu är vi .t.o.m igenkända av vakten... Vi hamnade där även den här fredagen då det var shlageryra med Linda Bengtzing och Wille från Bonde söker fru, kunde inte missas! Vi åt mat, lyssnade på kareoke och stämningen var på topp när vi tog varsin stämpel och lämnade Flustret för en stund för att åka på en förfest hos en klasskompis till Emma i Salabacke. Där hade Emma dumpat två vinflaskor som jag, Emma och Linnea delade på på kort tid, sen åkte vi tillbaka till Flustret igen och kom precis lagom tills Linda Bengtzing stod på scen! Jag som inte än är någon rutinerad vindrake fick lite för mycket av det goda igår kan man säga men jag hade en väldigt rolig kväll tillsammans med mina roliga vänner! Det har ju blivit väldigt mycket festande på sista tiden men man ska väl passa på att leva livet medans man kan, eller??

Idag har jag och pappa åkt med bil och trailer till Granngården för att köpa en pall med torvströ och en 20 kg säck med havrefri musli, det var ett jäkla kånkande och bärande och allt detta för att vi fått reda på att Chili är damm och kvalsterallergiker och inte klarar av miljön inne i stallet och kvalster som finns i halm och foder, så därför har vi nu bytt ut en massa saker och flyttat Chili till utebox för att han ska må bättre. Han ska nu vara utan kortison i 2 veckor för att sedan börja en behandling med ett cerum i sprutor som ska göra att hans immunförsvar förbättras. Det är en hel vetenskap den här allergin som vi har tragglat med i flera månader men jag hoppas att han blir bra till slut min lilla snutt... Jag tog en ridtur ute i snön efter att vi mockat ur boxen och gjort fint med torvet, ganska skönt när man är bakis faktiskt! Sen åkte jag hem till mamma och pappa och fick avnjuta pappas korvstroganoff, supergott!

Den här fredagen var det så mycket folk så
att vi fick sitta på golvet och äta!




En något mörk bild på "Wille" som höll i
kareoketävlingen




PARTYPRINSESSORNA!






Linda Bengtzing i egen hög person!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0