Skön dag i bubbelpoolen!

Jag och Emma har spenderat dagen i bubbelpoolen på Fyrishovs relaxavdelning idag och har haft det tokmysigt! Eftersom man vanligtvis brukar bada på äventyrsbadet när man är på fyrishov så kände både Emma och jag oss ganska lost när vi skulle leta reda på relaxavdelningen. Det hela slutade med att jag låste upp dörren till herrarnas relax och stövlade in med Emma tätt bakom mig när jag till min stora förvåning ser att det står ett gäng killskor innanför dörren och att vi nog har kommit fel! Vi smäller igen dörren på en gång och känner oss dummare än dummast som inte ens tittat på "herrskylten" ovanför dörren, PINSAMT! Men väl inne på rätt relax så hoppar vi i bubbelpoolen där vi sitter och skvallrar och myser i flera timmar, sånt man borde unna kropp och själ mycket oftare! Vi fikade och tog varsit åk i vattenrutshkanan innan vi åkte hem också! Tack för en jättemysig dag Emma, det får vi göra om snart! På kvällen har jag varit i stallet och frysit.. nu får det vara nog med 17 minusgrader.. Tog en promenad med Chili i ridhuset, alldeles för kallt för att rida, hoppas på mildare väder imorgon, då ska jag avnjuta ännu en ledig dag, UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0