SNABBA CASH!

Jag har i 2 timmar suttit i en biosalong och dreglat till Joel Kinnaman då jag och Jonte varit och sett Snabba cash på spegeln ikväll. Den var riktigt bra och jag försöker nu muta Jonte med att köra med bakåtslickat hår ;) Helgen har varit riktigt bra men imorgon är det dags att återvända till verkligheten igen.... Söndagen har annars bjudit på strålande sol så jag och Emma tog en skön promenad i förmiddags och pratade igenom den roliga fredagkvällen, sen åkte jag till stallet där jag och mamma fixade och tog en sväng ut i solen vi med, riktigt härligt!




-Dags att komma ner på jorden och återgå till vardagslivet...-



Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gillar du hästar? - Kika gärna in på min blogg då som är Sveriges tredje största hästblogg!

Du kanske också gillar den som många andra hästmänniskor runt om i världen.



PS. Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna ett fint smyckes-kit från dyra märket Tiffany & Co. Kolla på menyn till vänster på min blogg om hur du tävlar!

2010-02-07 @ 21:59:18
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0