Trevlig middag med brorsan!

Det har varit en riktigt soft vecka med endast 3 (väldigt lugna) arbetsdagar på jobbet. Jag skulle ha jobbat till 16.30 idag men klockan 15.30 skickade ena kollegan hem mig för då hade vi bara 3 barn kvar :) Så jag åkte ner på stan och träffade Emil, vi hade bokat in lite "syskondejt" med middag denna fredag, mycket trevligt :) Men innan strosade vi lite i affärer då Emil behövde smakråd. I UNT imorse läste jag att min favorit och stammis restaurang Troja ska läggas ner och istället ska det flytta dit en grekisk restaurang, men URSÄKTA mig! Hur många grekiska restauranger har vi inte redan i den här stan?? Jag är DJUPT besviken! Så Emil kom med det underbara förslaget att vi skulle gå dit och äta en sista middag, och där hamnade vi och åt en god middag med efterätt på det, uppdaterade oss med senaste nytt, skvallrade en massa och gapskrattade åt våra "Helan & halvan skämt" som bara vi förstår, Vad livet vore bittert utan syskon egentligen! Och inte nog med det så bjöd Emil på hela kalaset också.... Det blev verkligen en helmysig fredagkväll och nu tillbringar jag resten av kvällen hemma med att inte göra så mycket, det är jag egentligen alldeles för rastlös för men det är ganska nyttigt för mig att lära mig att varva ner och inse att man inte MÅSTE göra nåt hela tiden!


                         SYSKONKÄRLEK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0