En arbetsvecka avklarad!

Första veckan på jobbet efter den sköna julledigheten är avverkad och har faktiskt gått över förväntan! Man kommer snabbt in i gamla rutiner igen och nu rullar allt på precis som förut... Till min stora förtjusning såg jag på schemat att det var jag som hade tidig fredag den här veckan, lovely :) Jag har varit till Jontes jobb efter jobbet och hämtat bilen och ska snart åka ut till stallet tillsammans med mamma. Ikväll är vi bjudna hem till Bettan för lite tjejkväll med stallgänget. Nu är blodprovet på Chili taget och vi väntar nervöst på de där jäkla provsvaret som beräknas ta c:a en vecka. Under tiden finns det inte så mycket mer vi kan göra mer än att hålla tummarna allt vi kan att Anna sen har lösningen som kan göra honom bra, men träningar och tävlingar känns långt borta just nu och själv är jag pesimistisk och deppig för tillfället... Men det ENDA jag vill just nu är ju att han ska bli bra, men allting tar sån himla tid..... I helgen ska jag även plocka bort ljusstakar+adventsstjärnor från fönstrena, fast jag måste villigt erkänna att det tar emot lite att ta bort den fina stärnan på fot i vardagsrummet, den lyser ju så mysigt! Men jag stör mig grymt mycket på folk som har sina ljusstakar kvar till mars så jag ska väl inte bli en sån själv, Nu åker grejerna bort!

                                           Snälla Chili, bli bra nu <3
                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0