Födelsedagsparty

Jag har varit riktigt depp några dagar nu... Det tar så mycket kraft och energi att ha sina tankar till Chili 24 timmar om dygnet :( Och allt gör ju inte saken bättre att jag har TUNG ångest över att jag börjar jobba imorgon.... Men underbara mamma och pappa och Bästa Jonte muntrar upp mig så gott dom kan för att jag ska vila tankarna på något annat så i fredags var jag och Jonte iväg till fyrishov och bowlade tillsammans med Kalle och Emma på kvällen och igår var det födelsedagsfest hemma hos Sanna så då "partade" man bort lite ångest och tankar för en stund! I början av nästa vecka kommer Anna till stallet. Gårdagens partaj var trevligt och på Sannas ynka 19 kvadrat tillbringade vi kvällen med att fira att hon fyllt 23 år! Finns det hjärterum så finns det stjärterum! Senare drog vi ner till stan och dansade och drack Mojito på Platina. Vill bara poängtera att det var c:a 20 minusgrader som man stod ute i kö i klänning och nylonstrumpbyxor, vad gör man inte för sina vänner, haha :) Jag tog faktiskt en taxi hem sen medans jag annars alltid brukar promenera men igår var det fan för kallt. Nu ska jag försöka stoppa i mig något att äta för att lite senare ta mig ut till Björklinge.

                 Födelsedagsbarnet!






  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0